Retourneren proberen we in verband met duurzaamheid en exclusiviteit te beperken tot een minimum.
Daarom vermelden we bij de items zoveel mogelijk details welke je kunnen helpen te bepalen of het item bij je past.
Mocht je toch nog graag meer informatie willen hebben over een bepaald item schroom dan niet om contact met ons op te nemen, wij beantwoorden je vragen graag!
Toch liever retourneren? Lees dan de informatie hieronder en volg de aangegeven stappen.
Items gekocht bij Coco's closet kunnen in de meeste gevallen binnen 14 dagen na ontvangst worden geretourneerd en je kunt zonder opgave van reden gebruikmaken van je herroepingsrecht.
Gedurende deze periode, kun je de items proberen en beoordelen zoals je ook zou doen in een fysieke winkel. Wanneer je een item wilt retourneren moet deze in dezelfde staat zijn als bij ontvangst, zonder enige beschadigingen. Je mag producten uit de verpakking halen, tenzij de verpakking verzegeld is. Aangehechte labels mogen niet verwijderd worden.
Om gebruik te maken van je herroepingsrecht en je er voor kiest producten te retourneren, vragen we je het product zoveel als mogelijk in de originele verpakking te versturen.
Neem in geval van retour contact met ons op via de contact pagina, vertel ons welk item je retourneert en vermeld hierbij de barcode van het retourpakket.
Enkel via deze procedure kunnen wij producten in ontvangst nemen en verwerken. Zelfstandig of anderszins toegestuurde zendingen worden niet geaccepteerd of verwerkt.
Verwerking van jouw retour
Nadat wij je retourverzending hebben ontvangen, gaan we aan de slag met de beoordeling van de geretourneerde artikelen en de verwerking van jouw terugbetaling.
In geval van een herroeping ontvang je alle betalingen, inclusief leveringskosten voor de heenzending, zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen nadat je hebt aangegeven gebruik te willen maken van het herroepingsrecht, terug. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel waarmee je betaald hebt, tenzij je een andere methode met ons afspreekt. De verzendkosten voor de retourzending zijn voor eigen rekening.
Gebruik je in plaats van het online proces liever het standaard herroepingsmodel? Dat mag natuurlijk ook, mits je daar ons voorafgaand van op de hoogste stelt en een bevestiging hebt ontvangen. Maar, we kunnen het sneller verwerken als je de stappen zoals ze hierboven staan beschreven volgt.